Kunder med ett Access-konto kan konfigurera uppdatera sina terminaler på Access-plattformen.
I den här artikeln kommer vi att ta upp hur man uppdaterar terminalerna i Access.
1. Logga in på Access
Kom igång: osäker på hur man loggar in på Access? Kolla in vår artikel här.
2.Gå in på terminalens uppdateringssida
I menyn till vänster, navigera till "Terminaler→TerminalUppdatering" |
3. Fyll i fälten med relevant information
Kund-Leta upp kund där uppdateringar finns tillgängliga Modell- Välj vilken modell som skall uppdatera Kategori- Välj kategori där uppdateringar är signerade Paket- Välj vilket paket som man vill skall uppdateras med |
4. Ange terminalens serienummer
Ange serienumret för terminalen som du vill uppdatera, antingen:
|
5. Skapa uppdateringen
Tryck "Skappa uppdatering" ,och ett godkännandemeddelande kommer att visas när uppdateringen har konfigurerats. |
6. Application Updater
Kontakta kunden och instruera dem att uppdatera terminalen genom Application updater.
Hur man gör det? kika på Application updater